dimecres, 15 de gener del 2014

HAUREM D'ESPERAR AL 6 D'ABRIL????

Durant les vacances he tingut temps de veure les tres temporades de Game of Thrones, naturalment en VO, faltaria plus. I és clar, m'he enganxat. Ara haurem d'esperar al 6 d'abril per veure la 4a temporada. Bé, espero que no. Segur que algun espavilat...

Com a mínim ja tenim el tràiler de la quarta temporada, que ja anuncia moltes coses ...

Això al marge, la sèrie des de la perspectiva de la ciència política és clarament interessant, atès que el poder hi és tractat en totes les seves dimensions: la fàctica -la força bruta, la religiosa, la simbòlica, l'econòmica, etc. Particularment interessant m'ha resultat el pols entre els diferents membres del Small Council, i més concretament, entre els personatges com Lord Baelish, el Grand Maester Pycelle i Lord Varys.
El cas de Lord Baelish, a més a més, coincideix amb el fet que l'actor que l'encarna, l'irlandès Aidan Gillen, també va destacar en una altra sèrie mítica, com és The Wire, fent de Tommy Carcetti,  Mayor (batlle) de la ciutat de Baltimore
Ambdós personatges són polítics sense cap escrúpol, que utilitzen tots els camins possibles per mantenir-se o guanyar més poder. En el cas de Lord Baelish, no cal dir-ho, la feblesa de la carn, la gestió de l'ofici més vell del món, com a manera d'obtenir informació. I així, demostrar com el softpower es pot imposar al hardpower més brutal, fins i tot en un context tan bèstia com el de la sèrie.
En definitiva, mentre espero, continuaré la meva campanya Teutònica del M2TW Kingdoms, que ja tinc més que encarrilada, i que de fet em comença a avorrir una mica, perquè aquests jocs quan els agafes el truc, perden gran part el seu interès.

(Com podeu veure, no parlo d'altres temes perquè em posaria una mica nerviós, i em decantaria més pel hardpower, tipus... The Hound)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada