dijous, 11 d’agost del 2016

M'HE ENAMORAT ...

De Rosa Brooks, professora de dret de la Georgetown University, el lobby catòlic dels Estats Units per excel.lència. Però tinc un problema. El seu marit és tinent coronel de les forces especials dels Estats Units, i encara que jubilat, segur que no s'està per orgues.

Per sort, el meu enamorament és, purament intel.lectual (tot i que no sé si l'intel.lecte és sempre pur, més aviat penso que no).
M'explico. Acabo d'escoltar per podcast l'entrevista que li van fer dilluns, amb motiu de la publicació del seu nou llibre How Everything became War and the Military Became Everything: Tales from the Pentagon  i he quedat captivat. 

Naturalment, el llibre encara no l'he llegit, atès que es va posar a la venda ahir, però només amb l'entrevista, les respostes i sobretot el seu sentit de l'humor que no treu ni un gram a la seva rigorositat acadèmica i a la seva coherència, m´han seduit. També he llegit algunes ressenyes al New York Times i a Slate, i tot plegat em confirma que és de gran interès. 

Un cop l'hagi llegit, si pot ser en els propers dies, el comentaré. (Ep! i sembla que sona per algun càrrec si la Clinton guanya les eleccions!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada