dimecres, 2 de novembre del 2016

PETANT-HO TOT!

Gent! Estic emocionat! Aquest mes d'octubre, no sé què cony ha passat -bé una mica sí-, però ho hem petat! Em refereixo a les estadístiques d'accessos d'aquest modest i humil bloc. Després d'un mes de setembre no gaire lluït, que va donar un nombre d'accessos més baix com feia mesos que no passava, el mes d'octubre, ho podeu veure en la gráfica ha estat un autèntic boom. En total 17.481 accessos, quan l'anterior rècord estava en 5.942 (el darrer gener, el de la investidura del President Puigdemont i el pas al costat del President Mas). 
Lògicament, hi ha molts blocs mediàtics o semimediàtics que per ells aquestes xifres són ridícules. Ho accepto, però, què voleu que us digui, n'estic orgullós i sobretot agraït. Els darrers mesos han estat, a nivell personal, durs i aquesta notícia, malgrat la seva modèstia, repeteixo, m'alegra la vida.També ho considero una indicació que el meu i el nostre gra de sorra que aportem al procés, ajuda a construir un mar de sorra que ho inundarà tot els propers mesos. No podem, no tenim dret, a cansar-nos, i tenim tota l'obligació d'acabar d'una punyetera vegada la feina. 
Mil gràcies, un milió de gràcies i cadascú des d'allà on se senti més còmode o des d'allà on pensa que pot aportar més a la causa de la Llibertat, a consolidar les enormes victòries del 9N i del 27S, fins a la Victòria Final!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada