dissabte, 28 de setembre del 2024

PIULADA DE SÍLVIA BALDAJOS CONTRA ELS SEUS AGRESSORS DE LA CUP, AHIR

Sílvia Baldajos va ser agredida ahir pels feixistes de la CUP, en un acte a Vilafranca del Penedès. Aquesta és la piulada que ha penjat avui- Paga la pena llegir-la:

"Jo us acuso. Us acuso d'agredir-me, de no deixar que les meves paraules i els meus arguments s'escoltin, d'insultar-me, de menysprear-me i d'assetjar-me.

Em van ensenyar, tot sortint de la dictadura, de ben petita, que podria defensar allò que cregués sense por, que la democràcia era el respecte. Allò de lluitar perquè puguis dir la teva encara que estiguis allunyat de les meves tesis.

Paraules en majúscules, ara només reservades per a grans discursos, no pas pels actes. Tolereu i fomenteu l'agressivitat política. Homes pegant dones, robant-los les seves pertinences per trencar-les, homes i dones llençant cadires metàl·liques a persones que volien escoltar una conferència. Molt edificant segons les vostres supremes escales de valor.

Doncs ni faré cap pas enrere, ni cap pas al costat. Us glorificareu amb els vostres cordons, insults i cops, però aquesta dona, no us té por.

Al teu costat, @orriolsderipoll sempre! #SalvemCatalunya"



Hem d'esclafar la CUP, els comuns, els erkis i qui es posi davant nostre. I Espanya, és clar. De fet, ja ho estem fent! (paraules meves, J.S:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada