diumenge, 13 d’octubre del 2024

A L'EXECUTIVA DE L'ALT PENEDÈS D'ALIANÇA CATALANA, TOT UN HONOR

 

Ahir es va celebrar el 1r Congrés de l'Alt Penedès d'Aliança Catalana a Vilafranca del Penedès. Vaig tenir l'honor de ser escollit membre de la nova Executiva de la comarca, conjuntament amb els meus companys i companyes. Concretament, la tasca que m'han encomanat és preparar les candidatures municipals per a les eleccions locals properes, que se celebraran el 2027. També m'han encomanat la coordinació amb la política nacional, això implica també amb el grup d'Aliança Catalana al Parlament de Catalunya. No cal dir que totes dues tasques són cabdals. 

M'hi deixaré la pell en la formació de candidatures als 27 municipis de la comarca per obtenir els resultats més excel·lents possibles amb els equips humans més potents i els millors candidats a batlles i regidors. També treballaré dur perquè el que ja és una evidència, això és, que la Sílvia Orriols és la veritable Cap de l'Oposició al govern de merda del president 155, faci un tomb espectacular i es converteixi en la propera Presidenta de la Generalitat i reactivi la Declaració Unilateral d'Independència del 27 d'octubre del 2017. Quin goig fer front aquests dos reptes tan apassionants (i si de pas, esclafem les piltrafes cuperes, comunes i erkys, molt millor!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada